maandag 4 mei 2009




Hallo allemaal
Vandaag zijn we om 07.15 eerst naar Monument Valley gereden, schitterende bergen bekend van vele westerns, we moesten hier 120 km voor omrijden maar het was de moeite waard. Vervolgens door naar Page, deze plaats ligt aan de Colorado river waar een gloednieuwe stuwdam , de Glen Canyon dam, met bijbehorende power centrale is gebouwd met daarachter een prachtig stuwmeer, Lake Powell. We zijn daar nog even naar het bezoekers centrum geweest voor een mooie vieuw op de dam. Om ca.14.00 uur zijn we dan naar het 200 km verderop gelegen Panguitch gereden, een plaatsje dat zich aan de rand van Bryce Canyon park bevindt waar we morgen de hele dag gaan doorbrengen. We zitten hier in het Color country motel waar we twee nachten geboekt hebben om dan woensdag te vertrekken naar Las vegas. Maar goed, eerst morgen de Bryce Canyon bekijken, sommige mensen vinden dit mooier dan de Grand Canyon, maar wat wij er van vinden laten we jullie morgen weer weten.

2 opmerkingen:

  1. Hello Hello!

    Het ziet er allemaal super uit! Dat wordt waarschijnlijk 10 uur film kijken als jullie terug zijn. Hoe laat gaan jullie 's avonds eigenlijk slapen? Ik kijk soms voor ik naar mijn werk ga nog even of jullie online zijn maar nada, noppes.... Niet wakker blijven voor mij maar dan weten jullie iig dat ik zo rond de klok van 7 wel eens online ben.

    Heel veel xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat mooi allemaal wat jullie zien. Kunnen jullie wel slapen van al die indrukken???? Het valt me wel op dat jullie elke ochtend vroeg op zijn! Dat is meestal wel anders met de vakantie....Hier gaat alles z'n gangetje, het weer is nu weer wat minder, bewolkt en af en toe een bui en weer frisser dan vorige week. Verder geen bijzonderheden.
    Dikke kus van ons en heel veel kusjes van Sean en Owen!

    BeantwoordenVerwijderen